مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

تستی
بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

    دید کلی :

    هدف از این پروژه بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت

    مقدمه
    هوش کسب و کار می تواند به شدت بر منافع سازمان تاثیرگذار بوده و در جهت دستیابی به اهداف توسعه و کاهش مشکلات نقش مهمی برعهده داشته باشد. داده کاوي بعنوان ابزار معمول شرکت هاي بازاریابی در جهت انجام تبلیغات و همچنین شناسایی مشتریان بالقوه و بانک ها در جهت مدیریت اعطاي اعتبارات مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر سازمان ها از داده کاوي بمنظور پیگیري رفتار مشتریان و همچنین وضعیت روندهاي تجاري استفاده می نمایند. یکی از جایگاه هاي کاربرد داده کاوي در سیستم هاي برنامه ریزي منابع سازمان، ماژول منابع انسانی است. فناوري هاي نرم افزاري مانند انباره هاي داده، مراکز عرضه داده ، داده کاوي و پردازش تحلیلی برخط ، امکان تحلیل روندهاي مورد نیاز سودده نمودن شرکت ها را فراهم می آورند . در موضوع مدیریت منابع انسانی، از این تحلیل ها میتوان براي ارزیابی وضعیت نیروي انسانی شرکت استفاده نمود. در بسیاري از شرکت ها ، 80 درصد فعالیت ها تنها توسط 20 درصد نیروي کار صورت می گیرد که می توان با استفاده از ابزارهاي هوش کسب و کار، این 20 درصد را شناسایی نموده و در تقویت آنها و کاهش هزینه بقیه بخش ها کوشید . [55] 

    از داده کاوي نیز می توان براي مدیریت رفتار سازمان نیرويهاي انسانی شرکت ها استفاده نمود، با بررسی اطلاعات کارکنان، میتوان برنامه هاي آموزشی و تامین نیروي انسانی را براساس نیازهاي سازمان و ویژگیهاي نیروي انسانی طراحی نمود.یک شرکت توریستی استرالیایی با توجه به اطلاعاتی که از سال 1992 در مورد مشتریان آژانس هاي توریستی خود جمع آوري نموده، با بکارگیري روش بازاریابی از راه دور، مشتریان علاقه مند را شناسایی نموده و با بکارگیري تعدادي از دانشجویان استرالیایی، با مشتریان تماس برقرار نموده و برنامه ها و محصولات جدید را به آنها معرفی می نماید. این موضوع موجب گردید فروش تورهاي این شرکت حدود 10درصد افزایش یابد [52].

    بخشبندي بازار از طریق دسته بندي مشتریان به گروه هاي سودمند و گروه هایی که می توانند براي شرکت داراي مزیت رقابتی باشند، صورت می پذیرد . از طریق داده کاوي اطلاعات مشتریان، می توان جامعه هاي متفاوتی از مشتریان را تشخیص و براساس آن بازاریابی نمود . تحلیل بخش بندي بازار با استفاده از ابزارها و با استفاده از داده هاي مراکز عرضه داده صورت می پذیرد ، در این تحلیل ها ، داده ها به صورت کلان واکشی شده ، و به صورت موضوعی تحلیل می گردند . از جمله شرکت هایی که در بازاریابی از راه دور خود، از این سیستم استفاده می نماید ، شرکت ام.سی.آي دارنده خطوط مسافربري هوایی می باشد.

    در مرور ادبيات سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان، مکانيزاسيون، يکپارچه سازي و استانداردسازي اطلاعات، سیستم ها و فرآيندهاي سازمان به عنوان قابليت هاي اصلي اين سیستم ها بيان شد، در کل مي توان راه هاي زير را در پشتيباني سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان از کل يک سازمان بيان نمود:

    اين سیستم ها سازمان را از طريق يکپارچه سازي جريان اطلاعات و در دسترس قرار دادن اين جريان در هر جاي سازمان پشتيباني ميکنند. اين سیستم ها، فرآيندها ، وظايف و کارکردهاي اصلي سازمان (مانند حسابداري، مالي و تدارکات) را يکپارچه مي کنند.
    اين سيستم ها به عنوان يک مخزن اصلي و مشترك داده در سازمان ايفاي نقش مي کنند. همچنين، مشخص مي سازند که سازمان مي بايست چگونه کسب و کار خود را براساس مدل مرجع تجربيات برتر هدايت نمايد . اين سیستم ها ، تعداد سیستم هاي اطلاعاتي جزيره اي را کاهش داده و جاي سیستم هاي قديمي را مي گيرند و در نهايت، مستقيماً کارکرد اصلي سازمان را انجام مي دهند و هسته کسب و کار را در يک سازمان به عهده مي گيرند. ولي آنچه در ادبيات کمتر به آن توجه شده همان دليل اصلي شکست توقع ، يعني نيازهاي مديريت از اين سیستم ها است. به خصوص با توجه به وظيفه خطير تصميم گيري مديريت، لازم موفقيت اين سیستم ها پاسخ به نيازهاي پشتيباني تصميم گيري مديريت در سطوح مختلف است. بررسي ارتباط ميان سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان و پشتيباني تصميم گيري مي تواند بينش جديدي را در زمينه اهدافي که طرح و معماري سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان مي بايست دنبال نمايند ، ايجاد کند. از ديدگاه ديگر مزايايي که سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان در زمينۀ پشتيباني تصميم گيري مديريت مي بايست داشته باشند، مشخص ميگردد.

    فهرست مطالب
    1-2 مقدمه :    1
    2-2. هوش سازمانی    1
    1-2-2. سیستم هوش تجاری به عنوان هسته تصمیم گیری    2
    2-2-2. كاربرد هوش كسب و كار در سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمانی    4
    3-2-2. نیازمندی های ارزیابی هوش تجاری در سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی    5
    3-2. ارزیابی عملکرد:    6
    1-3-2 سیر تحول ارزیابی عملکرد    7
    2-3-2. ارکان ارزیابی عملکرد چه چیزی باید مورد ارزیابی قرارگیرد؟    9
    3-3-2. ارزیابی چه زمانی صورت می پذیرد؟    10
    4-3-2. انواع ارزيابي    10
    5-3-2. رویکردهای ارزیابی عملکرد    12
    6-3-2. مراحل ارزیابی عملکرد    13
    7-3-2. مدلهای ارزیابی عملکرد    14
    8-3-2. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد    15
    9-3-2. نقش فناوری اطلاعات در ارزیابی عملکرد    16
    4-2. مدیریت منابع انسانی    17
    1-4-2. عملکردها مدیریت منابع انسانی    17
    2-4-2. تشریح مدل جامع ارزیابی عملکرد منابع انسانی    18
    3-4-2. الگوهای متداول ارزیابی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی    18
    4-4-2. جایگاه و نقش نظام ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه منابع انسانی سازمان    19
    5- 2.  اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سازمان    21
    6-2. مدیریت راهبردی – برنامه ریزی راهبردی    23
    7-2. مدل SWOT    26
    8-2. مراحل پیاده سازی مدل  BSC    27
    1-8-2.  تعیین اندازه سازمان    27
    2-8-2. تجزیه و تحلیل موقعیت سازمان    27
    3-8-2. تثبیت چشم انداز    28
    4-8-2. تعیین استراتژي هاي سازمان    28
    5-8-2. تعیین وجه هاي مناسب براي شرکت    28
    6-8-2. تدوین اهداف استراتژیک براي جنبه هاي تعیین شده    29
    9-2 کارت امتیاز متوازن    29
    10-2 . شاخص    30
    11-2. داشبورد    31
    1-11-2. داشبوردها، اندازه گیري عملکرد سازمانی و مدیریت    33
    2-11-2. اثرات پیاده سازی داشبورد بر سازمان    34
    12-2. برای ارزیابی برنامه توسعه دانشگاه  میتوان دو نقش در نظر گرفت    34
    1-12-2. ارزیابی  زمینه و محیط    34
    2-12-2. ارزیابی درون داد    35
    3-12-2. ارزیابی فرآیند    35
    4-12-2. ارزیابی برون داد    35
    5-12-2. مدیریت دانشگاهی    36
    13-2. عناصر اصلی تشکیل دهنده آموزش عالی و تنگناهای موجود    38
    14-2. هیات علمی    38
    15-2. قوانین و مقررات و آیین نامه ها    39
    16-2. حوزه های مرتبط با اعضای هیات علمی    39
    1-16-2. فعالیت های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی    39
    2-16-2. فعالیت های آموزشی    40
    3-16-2. فعالیت های پژوهشی و فناوری    40
    4-16-2 فعالیت های علمی و اجرایی    40
    5-16-2 شاخص های مالی    40
    17-2. پیشینه    41

    منابع و مراجع:    
    منابع فارسی :    
    منابع انگلیسی    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: بررسی,زیر,ساخت,های,مورد,نیاز,جهت,یکپارچه,معماری,اطلاعات,با,سیستم,های,هوش,تجاری,

[ يکشنبه 14 مرداد 1397 ] [ 9:16 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

    دید کلی :

    هدف از این پروژه بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت

    مقدمه
    هوش کسب و کار می تواند به شدت بر منافع سازمان تاثیرگذار بوده و در جهت دستیابی به اهداف توسعه و کاهش مشکلات نقش مهمی برعهده داشته باشد. داده کاوي بعنوان ابزار معمول شرکت هاي بازاریابی در جهت انجام تبلیغات و همچنین شناسایی مشتریان بالقوه و بانک ها در جهت مدیریت اعطاي اعتبارات مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر سازمان ها از داده کاوي بمنظور پیگیري رفتار مشتریان و همچنین وضعیت روندهاي تجاري استفاده می نمایند. یکی از جایگاه هاي کاربرد داده کاوي در سیستم هاي برنامه ریزي منابع سازمان، ماژول منابع انسانی است. فناوري هاي نرم افزاري مانند انباره هاي داده، مراکز عرضه داده ، داده کاوي و پردازش تحلیلی برخط ، امکان تحلیل روندهاي مورد نیاز سودده نمودن شرکت ها را فراهم می آورند . در موضوع مدیریت منابع انسانی، از این تحلیل ها میتوان براي ارزیابی وضعیت نیروي انسانی شرکت استفاده نمود. در بسیاري از شرکت ها ، 80 درصد فعالیت ها تنها توسط 20 درصد نیروي کار صورت می گیرد که می توان با استفاده از ابزارهاي هوش کسب و کار، این 20 درصد را شناسایی نموده و در تقویت آنها و کاهش هزینه بقیه بخش ها کوشید . [55] 

    از داده کاوي نیز می توان براي مدیریت رفتار سازمان نیرويهاي انسانی شرکت ها استفاده نمود، با بررسی اطلاعات کارکنان، میتوان برنامه هاي آموزشی و تامین نیروي انسانی را براساس نیازهاي سازمان و ویژگیهاي نیروي انسانی طراحی نمود.یک شرکت توریستی استرالیایی با توجه به اطلاعاتی که از سال 1992 در مورد مشتریان آژانس هاي توریستی خود جمع آوري نموده، با بکارگیري روش بازاریابی از راه دور، مشتریان علاقه مند را شناسایی نموده و با بکارگیري تعدادي از دانشجویان استرالیایی، با مشتریان تماس برقرار نموده و برنامه ها و محصولات جدید را به آنها معرفی می نماید. این موضوع موجب گردید فروش تورهاي این شرکت حدود 10درصد افزایش یابد [52].

    بخشبندي بازار از طریق دسته بندي مشتریان به گروه هاي سودمند و گروه هایی که می توانند براي شرکت داراي مزیت رقابتی باشند، صورت می پذیرد . از طریق داده کاوي اطلاعات مشتریان، می توان جامعه هاي متفاوتی از مشتریان را تشخیص و براساس آن بازاریابی نمود . تحلیل بخش بندي بازار با استفاده از ابزارها و با استفاده از داده هاي مراکز عرضه داده صورت می پذیرد ، در این تحلیل ها ، داده ها به صورت کلان واکشی شده ، و به صورت موضوعی تحلیل می گردند . از جمله شرکت هایی که در بازاریابی از راه دور خود، از این سیستم استفاده می نماید ، شرکت ام.سی.آي دارنده خطوط مسافربري هوایی می باشد.

    در مرور ادبيات سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان، مکانيزاسيون، يکپارچه سازي و استانداردسازي اطلاعات، سیستم ها و فرآيندهاي سازمان به عنوان قابليت هاي اصلي اين سیستم ها بيان شد، در کل مي توان راه هاي زير را در پشتيباني سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان از کل يک سازمان بيان نمود:

    اين سیستم ها سازمان را از طريق يکپارچه سازي جريان اطلاعات و در دسترس قرار دادن اين جريان در هر جاي سازمان پشتيباني ميکنند. اين سیستم ها، فرآيندها ، وظايف و کارکردهاي اصلي سازمان (مانند حسابداري، مالي و تدارکات) را يکپارچه مي کنند.
    اين سيستم ها به عنوان يک مخزن اصلي و مشترك داده در سازمان ايفاي نقش مي کنند. همچنين، مشخص مي سازند که سازمان مي بايست چگونه کسب و کار خود را براساس مدل مرجع تجربيات برتر هدايت نمايد . اين سیستم ها ، تعداد سیستم هاي اطلاعاتي جزيره اي را کاهش داده و جاي سیستم هاي قديمي را مي گيرند و در نهايت، مستقيماً کارکرد اصلي سازمان را انجام مي دهند و هسته کسب و کار را در يک سازمان به عهده مي گيرند. ولي آنچه در ادبيات کمتر به آن توجه شده همان دليل اصلي شکست توقع ، يعني نيازهاي مديريت از اين سیستم ها است. به خصوص با توجه به وظيفه خطير تصميم گيري مديريت، لازم موفقيت اين سیستم ها پاسخ به نيازهاي پشتيباني تصميم گيري مديريت در سطوح مختلف است. بررسي ارتباط ميان سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان و پشتيباني تصميم گيري مي تواند بينش جديدي را در زمينه اهدافي که طرح و معماري سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان مي بايست دنبال نمايند ، ايجاد کند. از ديدگاه ديگر مزايايي که سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان در زمينۀ پشتيباني تصميم گيري مديريت مي بايست داشته باشند، مشخص ميگردد.

    فهرست مطالب
    1-2 مقدمه :    1
    2-2. هوش سازمانی    1
    1-2-2. سیستم هوش تجاری به عنوان هسته تصمیم گیری    2
    2-2-2. كاربرد هوش كسب و كار در سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمانی    4
    3-2-2. نیازمندی های ارزیابی هوش تجاری در سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی    5
    3-2. ارزیابی عملکرد:    6
    1-3-2 سیر تحول ارزیابی عملکرد    7
    2-3-2. ارکان ارزیابی عملکرد چه چیزی باید مورد ارزیابی قرارگیرد؟    9
    3-3-2. ارزیابی چه زمانی صورت می پذیرد؟    10
    4-3-2. انواع ارزيابي    10
    5-3-2. رویکردهای ارزیابی عملکرد    12
    6-3-2. مراحل ارزیابی عملکرد    13
    7-3-2. مدلهای ارزیابی عملکرد    14
    8-3-2. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد    15
    9-3-2. نقش فناوری اطلاعات در ارزیابی عملکرد    16
    4-2. مدیریت منابع انسانی    17
    1-4-2. عملکردها مدیریت منابع انسانی    17
    2-4-2. تشریح مدل جامع ارزیابی عملکرد منابع انسانی    18
    3-4-2. الگوهای متداول ارزیابی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی    18
    4-4-2. جایگاه و نقش نظام ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه منابع انسانی سازمان    19
    5- 2.  اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سازمان    21
    6-2. مدیریت راهبردی – برنامه ریزی راهبردی    23
    7-2. مدل SWOT    26
    8-2. مراحل پیاده سازی مدل  BSC    27
    1-8-2.  تعیین اندازه سازمان    27
    2-8-2. تجزیه و تحلیل موقعیت سازمان    27
    3-8-2. تثبیت چشم انداز    28
    4-8-2. تعیین استراتژي هاي سازمان    28
    5-8-2. تعیین وجه هاي مناسب براي شرکت    28
    6-8-2. تدوین اهداف استراتژیک براي جنبه هاي تعیین شده    29
    9-2 کارت امتیاز متوازن    29
    10-2 . شاخص    30
    11-2. داشبورد    31
    1-11-2. داشبوردها، اندازه گیري عملکرد سازمانی و مدیریت    33
    2-11-2. اثرات پیاده سازی داشبورد بر سازمان    34
    12-2. برای ارزیابی برنامه توسعه دانشگاه  میتوان دو نقش در نظر گرفت    34
    1-12-2. ارزیابی  زمینه و محیط    34
    2-12-2. ارزیابی درون داد    35
    3-12-2. ارزیابی فرآیند    35
    4-12-2. ارزیابی برون داد    35
    5-12-2. مدیریت دانشگاهی    36
    13-2. عناصر اصلی تشکیل دهنده آموزش عالی و تنگناهای موجود    38
    14-2. هیات علمی    38
    15-2. قوانین و مقررات و آیین نامه ها    39
    16-2. حوزه های مرتبط با اعضای هیات علمی    39
    1-16-2. فعالیت های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی    39
    2-16-2. فعالیت های آموزشی    40
    3-16-2. فعالیت های پژوهشی و فناوری    40
    4-16-2 فعالیت های علمی و اجرایی    40
    5-16-2 شاخص های مالی    40
    17-2. پیشینه    41

    منابع و مراجع:    
    منابع فارسی :    
    منابع انگلیسی    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: بررسی,زیر,ساخت,های,مورد,نیاز,جهت,یکپارچه,معماری,اطلاعات,با,سیستم,های,هوش,تجاری,

[ دوشنبه 15 مرداد 1397 ] [ 23:09 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

    دید کلی :

    هدف از این پروژه بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت

    مقدمه
    هوش کسب و کار می تواند به شدت بر منافع سازمان تاثیرگذار بوده و در جهت دستیابی به اهداف توسعه و کاهش مشکلات نقش مهمی برعهده داشته باشد. داده کاوي بعنوان ابزار معمول شرکت هاي بازاریابی در جهت انجام تبلیغات و همچنین شناسایی مشتریان بالقوه و بانک ها در جهت مدیریت اعطاي اعتبارات مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر سازمان ها از داده کاوي بمنظور پیگیري رفتار مشتریان و همچنین وضعیت روندهاي تجاري استفاده می نمایند. یکی از جایگاه هاي کاربرد داده کاوي در سیستم هاي برنامه ریزي منابع سازمان، ماژول منابع انسانی است. فناوري هاي نرم افزاري مانند انباره هاي داده، مراکز عرضه داده ، داده کاوي و پردازش تحلیلی برخط ، امکان تحلیل روندهاي مورد نیاز سودده نمودن شرکت ها را فراهم می آورند . در موضوع مدیریت منابع انسانی، از این تحلیل ها میتوان براي ارزیابی وضعیت نیروي انسانی شرکت استفاده نمود. در بسیاري از شرکت ها ، 80 درصد فعالیت ها تنها توسط 20 درصد نیروي کار صورت می گیرد که می توان با استفاده از ابزارهاي هوش کسب و کار، این 20 درصد را شناسایی نموده و در تقویت آنها و کاهش هزینه بقیه بخش ها کوشید . [55] 

    از داده کاوي نیز می توان براي مدیریت رفتار سازمان نیرويهاي انسانی شرکت ها استفاده نمود، با بررسی اطلاعات کارکنان، میتوان برنامه هاي آموزشی و تامین نیروي انسانی را براساس نیازهاي سازمان و ویژگیهاي نیروي انسانی طراحی نمود.یک شرکت توریستی استرالیایی با توجه به اطلاعاتی که از سال 1992 در مورد مشتریان آژانس هاي توریستی خود جمع آوري نموده، با بکارگیري روش بازاریابی از راه دور، مشتریان علاقه مند را شناسایی نموده و با بکارگیري تعدادي از دانشجویان استرالیایی، با مشتریان تماس برقرار نموده و برنامه ها و محصولات جدید را به آنها معرفی می نماید. این موضوع موجب گردید فروش تورهاي این شرکت حدود 10درصد افزایش یابد [52].

    بخشبندي بازار از طریق دسته بندي مشتریان به گروه هاي سودمند و گروه هایی که می توانند براي شرکت داراي مزیت رقابتی باشند، صورت می پذیرد . از طریق داده کاوي اطلاعات مشتریان، می توان جامعه هاي متفاوتی از مشتریان را تشخیص و براساس آن بازاریابی نمود . تحلیل بخش بندي بازار با استفاده از ابزارها و با استفاده از داده هاي مراکز عرضه داده صورت می پذیرد ، در این تحلیل ها ، داده ها به صورت کلان واکشی شده ، و به صورت موضوعی تحلیل می گردند . از جمله شرکت هایی که در بازاریابی از راه دور خود، از این سیستم استفاده می نماید ، شرکت ام.سی.آي دارنده خطوط مسافربري هوایی می باشد.

    در مرور ادبيات سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان، مکانيزاسيون، يکپارچه سازي و استانداردسازي اطلاعات، سیستم ها و فرآيندهاي سازمان به عنوان قابليت هاي اصلي اين سیستم ها بيان شد، در کل مي توان راه هاي زير را در پشتيباني سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان از کل يک سازمان بيان نمود:

    اين سیستم ها سازمان را از طريق يکپارچه سازي جريان اطلاعات و در دسترس قرار دادن اين جريان در هر جاي سازمان پشتيباني ميکنند. اين سیستم ها، فرآيندها ، وظايف و کارکردهاي اصلي سازمان (مانند حسابداري، مالي و تدارکات) را يکپارچه مي کنند.
    اين سيستم ها به عنوان يک مخزن اصلي و مشترك داده در سازمان ايفاي نقش مي کنند. همچنين، مشخص مي سازند که سازمان مي بايست چگونه کسب و کار خود را براساس مدل مرجع تجربيات برتر هدايت نمايد . اين سیستم ها ، تعداد سیستم هاي اطلاعاتي جزيره اي را کاهش داده و جاي سیستم هاي قديمي را مي گيرند و در نهايت، مستقيماً کارکرد اصلي سازمان را انجام مي دهند و هسته کسب و کار را در يک سازمان به عهده مي گيرند. ولي آنچه در ادبيات کمتر به آن توجه شده همان دليل اصلي شکست توقع ، يعني نيازهاي مديريت از اين سیستم ها است. به خصوص با توجه به وظيفه خطير تصميم گيري مديريت، لازم موفقيت اين سیستم ها پاسخ به نيازهاي پشتيباني تصميم گيري مديريت در سطوح مختلف است. بررسي ارتباط ميان سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان و پشتيباني تصميم گيري مي تواند بينش جديدي را در زمينه اهدافي که طرح و معماري سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان مي بايست دنبال نمايند ، ايجاد کند. از ديدگاه ديگر مزايايي که سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان در زمينۀ پشتيباني تصميم گيري مديريت مي بايست داشته باشند، مشخص ميگردد.

    فهرست مطالب
    1-2 مقدمه :    1
    2-2. هوش سازمانی    1
    1-2-2. سیستم هوش تجاری به عنوان هسته تصمیم گیری    2
    2-2-2. كاربرد هوش كسب و كار در سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمانی    4
    3-2-2. نیازمندی های ارزیابی هوش تجاری در سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی    5
    3-2. ارزیابی عملکرد:    6
    1-3-2 سیر تحول ارزیابی عملکرد    7
    2-3-2. ارکان ارزیابی عملکرد چه چیزی باید مورد ارزیابی قرارگیرد؟    9
    3-3-2. ارزیابی چه زمانی صورت می پذیرد؟    10
    4-3-2. انواع ارزيابي    10
    5-3-2. رویکردهای ارزیابی عملکرد    12
    6-3-2. مراحل ارزیابی عملکرد    13
    7-3-2. مدلهای ارزیابی عملکرد    14
    8-3-2. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد    15
    9-3-2. نقش فناوری اطلاعات در ارزیابی عملکرد    16
    4-2. مدیریت منابع انسانی    17
    1-4-2. عملکردها مدیریت منابع انسانی    17
    2-4-2. تشریح مدل جامع ارزیابی عملکرد منابع انسانی    18
    3-4-2. الگوهای متداول ارزیابی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی    18
    4-4-2. جایگاه و نقش نظام ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه منابع انسانی سازمان    19
    5- 2.  اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سازمان    21
    6-2. مدیریت راهبردی – برنامه ریزی راهبردی    23
    7-2. مدل SWOT    26
    8-2. مراحل پیاده سازی مدل  BSC    27
    1-8-2.  تعیین اندازه سازمان    27
    2-8-2. تجزیه و تحلیل موقعیت سازمان    27
    3-8-2. تثبیت چشم انداز    28
    4-8-2. تعیین استراتژي هاي سازمان    28
    5-8-2. تعیین وجه هاي مناسب براي شرکت    28
    6-8-2. تدوین اهداف استراتژیک براي جنبه هاي تعیین شده    29
    9-2 کارت امتیاز متوازن    29
    10-2 . شاخص    30
    11-2. داشبورد    31
    1-11-2. داشبوردها، اندازه گیري عملکرد سازمانی و مدیریت    33
    2-11-2. اثرات پیاده سازی داشبورد بر سازمان    34
    12-2. برای ارزیابی برنامه توسعه دانشگاه  میتوان دو نقش در نظر گرفت    34
    1-12-2. ارزیابی  زمینه و محیط    34
    2-12-2. ارزیابی درون داد    35
    3-12-2. ارزیابی فرآیند    35
    4-12-2. ارزیابی برون داد    35
    5-12-2. مدیریت دانشگاهی    36
    13-2. عناصر اصلی تشکیل دهنده آموزش عالی و تنگناهای موجود    38
    14-2. هیات علمی    38
    15-2. قوانین و مقررات و آیین نامه ها    39
    16-2. حوزه های مرتبط با اعضای هیات علمی    39
    1-16-2. فعالیت های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی    39
    2-16-2. فعالیت های آموزشی    40
    3-16-2. فعالیت های پژوهشی و فناوری    40
    4-16-2 فعالیت های علمی و اجرایی    40
    5-16-2 شاخص های مالی    40
    17-2. پیشینه    41

    منابع و مراجع:    
    منابع فارسی :    
    منابع انگلیسی    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

      

برچسب ها: بررسی,زیر,ساخت,های,مورد,نیاز,جهت,یکپارچه,معماری,اطلاعات,با,سیستم,های,هوش,تجاری,

[ دوشنبه 22 مرداد 1397 ] [ 7:46 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


تست سنجش بهره هوش رهبری؛ آیا می توانید یک رهبر باشید؟

تست سنجش بهره هوش رهبری؛ آیا می توانید یک رهبر باشید؟

  • تست سنجش بهره هوش رهبری؛ آیا می توانید یک رهبر باشید؟

    تست بهره هوشی رهبری به اندازه‌گیری یک سری شاخصه‌های رهبری در وجود شما می‌پردازد به این صورت که با توجه به نظرات شما در مورد یک سری خصوصیات رهبری، اینکه شما تا چه اندازه از آن شاخصه‌ها بهره‌مند هستید را مشخص می‌کند.

    تست رهبری


    ستاره |
    سرویس روانشناسی -
    هرگز دلتان خواسته رهبری گروهی را به دست بگیرید، اما خجالتی‌تر از آن بوده‌اید که این کار را بکنید؟ به یاد دارید در محل کار و یا جای دیگری از یکی از مقامات دلگیر شده باشید و به این نتیجه برسید که اگر به جای او بودید بهتر کار می‌کردید؟

    هزاران کتاب به رشته تحریر درآمده‌اند تا اشخاص را از لاک خود بیرون بیاورند و از آن‌ها در زندگی افرادی برنده بسازند. اما به رغم آنچه در این دستورالعمل‌ها نوشته شده بسیاری از کسانی که خصیصه‌های رهبری را دارند، از رسیدن به این موقعیت باز می‌مانند. چرا؟

    تست رهبری (سنجش بهره هوش رهبری)

    تست سنجش بهره هوش رهبری


    اگر به دنبال پیدا کردن جواب سوال بالا در مورد خودتان هستید ابتدا پرسشنامه زیر را تکمیل کنید، سپس توضیحات تست را به دقت مطالعه کنید تا باورهای شما در مورد رهبری کردن اصلاح شود:

    ۱- رهبران واقعی رهبر به دنیا آمده‌اند.
    درست (۰ امتیاز)      غلط (۱ امتیاز)

    ۲- اگر نقش رهبری داشته باشم بر محبوبیت خود می‌افزایم.
    درست (۰ امتیاز)      غلط (۱ امتیاز)

    ۳- بهترین رهبران کسانی هستند که موجودیت خود را اثبات نمی‌کنند و خودشان را نمی‌شناسانند.
    درست (۰ امتیاز)      غلط (۱ امتیاز)

    ۴- اگر بتوانید با دست‌اندرکاران کنار بیایید احتمالا رهبر خوبی می‌شوید.
    درست (۱ امتیاز)      غلط (۰ امتیاز)

    ۵- بهترین رهبران همیشه می‌دانند که چه باید بکنند.
    درست (۰ امتیاز)      غلط (۱ امتیاز)

    ۶- رهبر موثر باید شخصیتی زورگو داشته باشد.
    درست (۰ امتیاز)      غلط (۱ امتیاز)

    ۷- وضعیت ظاهری من هیچ ارتباطی به رهبر شدنم ندارد.
    درست (۰ امتیاز)      غلط (۱ امتیاز)

    ۸- خواندن کتاب‌های رمان را به کتاب‌های غیر رمان ترجیح می‌دهم.
    درست (۰ امتیاز)      غلط (۱ امتیاز)

    ۹- حتی اگر تصمیم من مورد قبول گروهم نباشد، پای تصمیمی که گرفته‌ام می‌ایستم.
    درست (۰ امتیاز)      غلط (۱ امتیاز)

    ۱۰- یکی از ویژگی‌های رهبر خوب این است که سریعا تصمیم بگیرد.
    درست (۰ امتیاز)     غلط (۱ امتیاز)

    تفسیر نتایج تست رهبری

    امتیاز نتیجه
    امتیاز ۸ تا ۱۰  شما می‌توانید رهبری موثر باشید. نسبت به نیاز‌های کسانی که هدایت آن‌ها را بر عهده دارید حساس هستید.
    امتیاز ۴ تا ۷ از توانایی متوسط برای رهبری گروه برخوردارید. شما هم مانند بسیاری از کسانی که در این رده قرار دارند با طی دوره‌های آموزشی بهتر می‌توانید در کار رهبری موفق باشید.
    امتیاز ۰ تا ۳

     شما یک پیرو هستید و در این وضعیت نمی‌توانید رهبری گروهی را به دست بگیرید. این البته به این معنا نیست که در هر کاری که بکنید شکست می‌خورید، بلکه بدان معناست که اگر قرار است کارتان از طریق دیگران و با راهنمایی شما انجام شود، امکان موفقیت چندانی برای شما وجود ندارد.

     

    توضیحات تست توانایی در رهبری کردن

    رهبران خوب باید کاری کنند که حضورشان احساس شود.


    برای آگاهی بیشتر در زمینه توانمندی‌های رهبری مطالب زیر را در ارتباط با هر پرسش بخوانید:
    ۱- توانایی هدایت کردن دیگران ارثی نیست. می‌توانیم این مهارت را مانند بسیاری از کار‌های دیگر بیاموزیم.
    ۲- وقتی رهبری کاری را به دست می‌گیرید، انتظار داشته باشید که دیگران احساس چندگانه‌ای به شما داشته باشند. اغلب پیروان با احساسی آمیخته از عشق و تنفر با رهبران خود روبرو می‌شوند.
    ۳- رهبران خوب باید کاری کنند که حضورشان احساس شود.


    ۴- مدیریت در کار، خیابانی دو طرفه است. کارکنان برای اینکه بدانند چگونه پیشرفت کنند باید بدانند که چگونه بر روسای خود مدیریت نمایند. پیتر دروکر می‌گوید رهبر خوب باید از برتری خود به شکلی استفاده کند که به منبعی برای موفقیت تبدیل شود.
    ۵- انتظار نداشته باشید که همه جواب‌ها را داشته باشید، حتی بهترین رهبران هم در مواقعی عدم قاطعیت از خود نشان می‌دهند.
    ۶- در تعیین توانمندی رهبری، سلطه گری نسبت به هوش و توانایی متقاعد کردن عامل ضعیف‌تری محسوب می‌شود. بررسی‌های مختلف نشان داده است که جوهر رهبری، نفو‌ذ میان فردی از طریق برقراری ارتباط موثر است.

    ۷- برخی از موثرترین رهبران جهان چهره و جسم ساده و نحیفی داشته‌اند. به عنوان مثال می‌توان به آبراهام لینکلن، مادر ترزا و مهاتما گاندی اشاره کرد. البته اگر جذاب، بلند قد و یا خوش لباس باشید در نگاه نخست توجه عده‌ای را به خود جذب می‌کنید که این می‌تواند به رهبری کردن شما کمک کند.
    ۸- اشخاصی که بهتر می‌توانند دیگران را هدایت کنند به حقایق توجه بیشتری دارند و کمتر خیال‌پردازی می‌کنند. آن‌ها اگر رمان بخوانند در آن دنبال رمز و راز و مساله‌ای می‌گردند که به راه حل احتیاج داشته باشد.
    ۹- سخت و انعطاف‌ناپذیر بودن به شما کمکی نمی‌کند. رهبر خوب باید هماهنگ‌کننده‌ای خوب باشد. رهبر خوب باید مردم‌سالار باشد و بررسی کند که چرا دیگران با او مخالفت می‌کنند.
    ۱۰- بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که قضاوت درست به مراتب از تصمیم‌گیری سریع مهم‌تر است. رهبر خوب باید قبل از تصمیم‌گیری اوضاع و احوال را سبک و سنگین کند.

    شما چقدر توانایی رهبری کردن دارید؟ آیا می‌توانید بر شرایط مسلط باشید و آن‌ها را به نفع خودتان تغییر دهید؟

 

برچسب ها: تست,سنجش,بهره,هوش,رهبری؛,آیا,می,توانید,یک,رهبر,باشید؟,

[ چهارشنبه 2 آبان 1397 ] [ 7:09 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


دانلود مقاله ترجمه شده تکنولوژی توزیع منابع هوشمند برای Desktop-as-a-Service در محیط ابر

مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود مقاله ترجمه شده تکنولوژی توزیع منابع هوشمند برای Desktop-as-a-Service در محیط ابر

  • مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود مقاله ترجمه شده تکنولوژی توزیع منابع هوشمند برای Desktop-as-a-Service در محیط ابر

    دانلود مقاله ترجمه شده تکنولوژی توزیع منابع هوشمند برای Desktop-as-a-Service در محیط ابر


    دانلود مقاله ترجمه شده تکنولوژی توزیع منابع هوشمند برای Desktop-as-a-Service در محیط ابردسته:

    کامپیوتر و IT

    بازدید: 20 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 193 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 12

    تکنولوژی توزیع منابع هوشمند برای DesktopasaService در محیط ابر

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    فایل دانلودی فقط شامل فایل ترجمه شده با پسوند pdf بوده و فایل
    انگلیسی در آن موجود نمی باشد.

    بخشی از ترجمه فارسی مقاله:

    چکیده
    تخصیص منابع در دسکتاپ بعنوان یک سرویس محاسبات ابری است که کاربر
    میتواند به دسکتاپ خود دسترسی داشته باشد و میتواند برنامه های
    کاربردی در در دسکتاپ مجازی بر روی سرور از راه دور داشته
    باشد.مدیریت منابع و بهره برداری از منابع بسیاری در این منطقه از
    دسکتاپ بعنوان یک سرویس محاسبات ابری، قابل توجه است.
    با این حال دست زدن به یک مقدار زیادی از مشتریان در شیوه ای خاص
    ، کارامدترین چالش است.
    مقدمه
    در آینده ی نه چندان دور، ما می توانیم با کاربران خانگی روبه رو
    شویم که با ارائه کننده ی خدمات ابری VD که خدمات به عنوان دستکاب
    را به صورت صنعت همگانی ارائه می دهند، به دسکتاپ های مجازی وصل
    می شوند. آرایش های محاسبه ی خدمات به عنوان دسکتاب اساسا در محیط
    های شبکه ی داخلی منسجم و CLAN عملیاتی هستند، این محیط ها تا حد
    زیادی کنترل شده بوده وموجود پهنای باند ثابت و پایداری را به
    پایه ی کاربر معروف و نسبتا کوچک پیشنهاد می کند. گسترش محاسبه ی
    خدمات به عنوان دسکتاپ به محیط های شبکه ی وسیع (WAN) متشکل از یک
    پایه مشتری توزیع یافته به لحاظ جغرافیایی وبزرگ می باشد که در
    آنجا کاربران قوی (بالقوه) هستند. استراتژی هایی برای بهبود به
    کارگیری منابع ورضایت مشتری در محیط های (WAN) در کار آمد ترین
    حالت نیاز هست. محاسبه ی ابر برای این نوع خدمات یک تواناگر (
    توانمند) به حساب می آید.
    برخلاف خدمات ابری اخیر، به اپلیکیشن های از خلال مرورگر وب : (
    برای مثال خدمات Google App Clond) دسترسی نمی شود پیدا کرد بلکه
    این کار از راه پرتوکل ظریف مشتری امکان پذیر می شود ( برای مثال
    پرتوکل دسکتاب از راه دور ماکر و ساخت (PDP) یا محاسبه ی شبکه ی
    مجازی CVNC در این راه، اپلیکیشن های میراث که از سوی خدمات پیش
    بینی شده پیشنهاد می شوند نباید از نوساخته شوند.
    سکوهای ابر اخیر برای پیاده سازی Daas، دارای شرایط سخت افزاری
    هستند. به هر جهت سیستمهای مدیریت ابر نمی توانند برای این
    اپلیکیشن ها خصوصا در زمینه ی میراث باب انتظارات کاربران عمل
    کنند. نیاز شفاف به الگوریتم های مدیریت ابر جدید که به شرایط
    (الزامات ) خاصی محاسبه مشتری زیر توجه می کنند، در اینجا وجود
    دارد. معماری سیستم چنین الگوریتم هایی را در مولفه ی خود مدیریتی
    مدیر خدمات پیاده می کند. مدیر می تواند به عنوان قسمتی از سیستم
    های مدیریت ابر موجود مانند
    Open Nebula، Open &tack و Euca lyptus پیاده سازی شود. شکل 1
    معماری موجود را نشان می دهد. مدیریت تصویری OS ساده ( یعنی
    استفاده مجدد از تصویر OS میان کاربران برای کاهش حجم ذخیره ی هر
    کاربر) و مدیریت اپلیکیشن برای سنجش خدمات ضروری هستند. سیستم ما
    از روی تصویر طلایی مشترک از پایگاه داده OS ، VD را ساخته و آن
    را با تنظیمات شخصی برای مثال با استفاده از راه حل کپی – نوشتار
    و سایت Unionfs آن را نشان می دهد. VD های چند لایه ای، پیچیدگی
    ارتقاء تصویر طلایی را بدون دلیل وابستگی های شکسته شده ( ازبین
    رفته) یا تناقص ها ساده می سازند. برای بهبود قابلیت استفاده Daas
    ، ما می توانیم Daas را با تکنولوژی مجازی اپلیکیشن مانند
    Softricity و Microsoft Appv ترکیب کنیم. سیستم سپس به صورت پویا
    اپلیکیشن هارا به VD کاربر بدون نصب ، پیکر بندی و به روز سازی
    کردن آنها تحویل می دهد. این روند بیشتر پیچیدگی ارتقاء تصاویر OS
    طلایی را کاهش می دهد زیرا اپلیکیشن ها در VD کاربر نصب نمی شوند
    لذا می توانند شکسته شوند.

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    دانلود تکنولوژی توزیع منابع هوشمند برای Desktop as a Service در
    محیط ابر
    ,
    تحقیق تکنولوژی توزیع منابع هوشمند در محیط ابر
    ,
    مقاله تکنولوژی توزیع منابع هوشمند برای Desktop as a Service در
    محیط ابر

 

برچسب ها: دانلود,مقاله,ترجمه,شده,تکنولوژی,توزیع,منابع,هوشمند,برای,Desktop-as-a-Service,در,محیط,ابر,

[ دوشنبه 14 آبان 1397 ] [ 19:06 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


صفحه قبل 1 صفحه بعد