مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

تستی
اینورتر با پالس دهی spwm

مرجع فایلهای آموزشی | اینورتر با پالس دهی spwm

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

   

برچسب ها: اینورتر,با,پالس,دهی,spwm,

[ پنجشنبه 25 مرداد 1397 ] [ 11:16 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


پاورپوینت تعریف سوآپ چیست

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت تعریف سوآپ چیست

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت تعریف سوآپ چیست

    دید کلی :

    پاورپوینت تعریف سوآپ چیست شامل 34 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد کاربرد دارد .

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت تعریف سوآپ چیست

     

    پاورپوینت تعریف سوآپ چیست شامل 34 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

     

    مقدمه

    سوآپ در لغت به‌معنای معامله پایاپاى (ارز)، معاوضه، عوض کردن، مبادله کردن، بیرون کردن، جانشین کردن و اخراج کردن آمده و در اصطلاح، توافقی بین دو شرکت برای معاوضه جریان نقدی در آینده (با دو نوع پرداخت متفاوت از بدهی یا دارایی) است. قرارداد فوق تاریخ پرداخت و چگونگی محاسبه جریانات نقدی را که باید پرداخت شود مشخص می‌کند. معمولا محاسبه جریانات نقدی شامل ارزش‌های آتی یک یا چند متغیر بازار است. اولین قراردادهای سوآپ در اوایل دهه 1980 منعقد شدند. از آن زمان تاکنون بازار سوآپ رشد چشم‌گیری داشته است. در حال حاضر اکثر قراردادهای مشتقّات خارج از بورس به‌صورت سوآپ انجام می‌شود.

     و …

     

    فهرست مطالب

    مقدمه

    اجزای تشکیل‌دهنده سوآپ

    انواع سوآپ

    ریسک اعتباری درسوآپ

    مقایسه قرادادهای آتی، اختیار معاملات و سوآپ ارزی

    پایان

     

    عنوان : تعریف سوآپ چیست

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 396 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 34

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    تعریف سوآپ چیست

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: پاورپوینت,تعریف,سوآپ,چیست,

[ دوشنبه 22 مرداد 1397 ] [ 12:13 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

    دید کلی :

    هدف از این پروژه بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت

    مقدمه
    هوش کسب و کار می تواند به شدت بر منافع سازمان تاثیرگذار بوده و در جهت دستیابی به اهداف توسعه و کاهش مشکلات نقش مهمی برعهده داشته باشد. داده کاوي بعنوان ابزار معمول شرکت هاي بازاریابی در جهت انجام تبلیغات و همچنین شناسایی مشتریان بالقوه و بانک ها در جهت مدیریت اعطاي اعتبارات مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر سازمان ها از داده کاوي بمنظور پیگیري رفتار مشتریان و همچنین وضعیت روندهاي تجاري استفاده می نمایند. یکی از جایگاه هاي کاربرد داده کاوي در سیستم هاي برنامه ریزي منابع سازمان، ماژول منابع انسانی است. فناوري هاي نرم افزاري مانند انباره هاي داده، مراکز عرضه داده ، داده کاوي و پردازش تحلیلی برخط ، امکان تحلیل روندهاي مورد نیاز سودده نمودن شرکت ها را فراهم می آورند . در موضوع مدیریت منابع انسانی، از این تحلیل ها میتوان براي ارزیابی وضعیت نیروي انسانی شرکت استفاده نمود. در بسیاري از شرکت ها ، 80 درصد فعالیت ها تنها توسط 20 درصد نیروي کار صورت می گیرد که می توان با استفاده از ابزارهاي هوش کسب و کار، این 20 درصد را شناسایی نموده و در تقویت آنها و کاهش هزینه بقیه بخش ها کوشید . [55] 

    از داده کاوي نیز می توان براي مدیریت رفتار سازمان نیرويهاي انسانی شرکت ها استفاده نمود، با بررسی اطلاعات کارکنان، میتوان برنامه هاي آموزشی و تامین نیروي انسانی را براساس نیازهاي سازمان و ویژگیهاي نیروي انسانی طراحی نمود.یک شرکت توریستی استرالیایی با توجه به اطلاعاتی که از سال 1992 در مورد مشتریان آژانس هاي توریستی خود جمع آوري نموده، با بکارگیري روش بازاریابی از راه دور، مشتریان علاقه مند را شناسایی نموده و با بکارگیري تعدادي از دانشجویان استرالیایی، با مشتریان تماس برقرار نموده و برنامه ها و محصولات جدید را به آنها معرفی می نماید. این موضوع موجب گردید فروش تورهاي این شرکت حدود 10درصد افزایش یابد [52].

    بخشبندي بازار از طریق دسته بندي مشتریان به گروه هاي سودمند و گروه هایی که می توانند براي شرکت داراي مزیت رقابتی باشند، صورت می پذیرد . از طریق داده کاوي اطلاعات مشتریان، می توان جامعه هاي متفاوتی از مشتریان را تشخیص و براساس آن بازاریابی نمود . تحلیل بخش بندي بازار با استفاده از ابزارها و با استفاده از داده هاي مراکز عرضه داده صورت می پذیرد ، در این تحلیل ها ، داده ها به صورت کلان واکشی شده ، و به صورت موضوعی تحلیل می گردند . از جمله شرکت هایی که در بازاریابی از راه دور خود، از این سیستم استفاده می نماید ، شرکت ام.سی.آي دارنده خطوط مسافربري هوایی می باشد.

    در مرور ادبيات سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان، مکانيزاسيون، يکپارچه سازي و استانداردسازي اطلاعات، سیستم ها و فرآيندهاي سازمان به عنوان قابليت هاي اصلي اين سیستم ها بيان شد، در کل مي توان راه هاي زير را در پشتيباني سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان از کل يک سازمان بيان نمود:

    اين سیستم ها سازمان را از طريق يکپارچه سازي جريان اطلاعات و در دسترس قرار دادن اين جريان در هر جاي سازمان پشتيباني ميکنند. اين سیستم ها، فرآيندها ، وظايف و کارکردهاي اصلي سازمان (مانند حسابداري، مالي و تدارکات) را يکپارچه مي کنند.
    اين سيستم ها به عنوان يک مخزن اصلي و مشترك داده در سازمان ايفاي نقش مي کنند. همچنين، مشخص مي سازند که سازمان مي بايست چگونه کسب و کار خود را براساس مدل مرجع تجربيات برتر هدايت نمايد . اين سیستم ها ، تعداد سیستم هاي اطلاعاتي جزيره اي را کاهش داده و جاي سیستم هاي قديمي را مي گيرند و در نهايت، مستقيماً کارکرد اصلي سازمان را انجام مي دهند و هسته کسب و کار را در يک سازمان به عهده مي گيرند. ولي آنچه در ادبيات کمتر به آن توجه شده همان دليل اصلي شکست توقع ، يعني نيازهاي مديريت از اين سیستم ها است. به خصوص با توجه به وظيفه خطير تصميم گيري مديريت، لازم موفقيت اين سیستم ها پاسخ به نيازهاي پشتيباني تصميم گيري مديريت در سطوح مختلف است. بررسي ارتباط ميان سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان و پشتيباني تصميم گيري مي تواند بينش جديدي را در زمينه اهدافي که طرح و معماري سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان مي بايست دنبال نمايند ، ايجاد کند. از ديدگاه ديگر مزايايي که سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان در زمينۀ پشتيباني تصميم گيري مديريت مي بايست داشته باشند، مشخص ميگردد.

    فهرست مطالب
    1-2 مقدمه :    1
    2-2. هوش سازمانی    1
    1-2-2. سیستم هوش تجاری به عنوان هسته تصمیم گیری    2
    2-2-2. كاربرد هوش كسب و كار در سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمانی    4
    3-2-2. نیازمندی های ارزیابی هوش تجاری در سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی    5
    3-2. ارزیابی عملکرد:    6
    1-3-2 سیر تحول ارزیابی عملکرد    7
    2-3-2. ارکان ارزیابی عملکرد چه چیزی باید مورد ارزیابی قرارگیرد؟    9
    3-3-2. ارزیابی چه زمانی صورت می پذیرد؟    10
    4-3-2. انواع ارزيابي    10
    5-3-2. رویکردهای ارزیابی عملکرد    12
    6-3-2. مراحل ارزیابی عملکرد    13
    7-3-2. مدلهای ارزیابی عملکرد    14
    8-3-2. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد    15
    9-3-2. نقش فناوری اطلاعات در ارزیابی عملکرد    16
    4-2. مدیریت منابع انسانی    17
    1-4-2. عملکردها مدیریت منابع انسانی    17
    2-4-2. تشریح مدل جامع ارزیابی عملکرد منابع انسانی    18
    3-4-2. الگوهای متداول ارزیابی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی    18
    4-4-2. جایگاه و نقش نظام ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه منابع انسانی سازمان    19
    5- 2.  اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سازمان    21
    6-2. مدیریت راهبردی – برنامه ریزی راهبردی    23
    7-2. مدل SWOT    26
    8-2. مراحل پیاده سازی مدل  BSC    27
    1-8-2.  تعیین اندازه سازمان    27
    2-8-2. تجزیه و تحلیل موقعیت سازمان    27
    3-8-2. تثبیت چشم انداز    28
    4-8-2. تعیین استراتژي هاي سازمان    28
    5-8-2. تعیین وجه هاي مناسب براي شرکت    28
    6-8-2. تدوین اهداف استراتژیک براي جنبه هاي تعیین شده    29
    9-2 کارت امتیاز متوازن    29
    10-2 . شاخص    30
    11-2. داشبورد    31
    1-11-2. داشبوردها، اندازه گیري عملکرد سازمانی و مدیریت    33
    2-11-2. اثرات پیاده سازی داشبورد بر سازمان    34
    12-2. برای ارزیابی برنامه توسعه دانشگاه  میتوان دو نقش در نظر گرفت    34
    1-12-2. ارزیابی  زمینه و محیط    34
    2-12-2. ارزیابی درون داد    35
    3-12-2. ارزیابی فرآیند    35
    4-12-2. ارزیابی برون داد    35
    5-12-2. مدیریت دانشگاهی    36
    13-2. عناصر اصلی تشکیل دهنده آموزش عالی و تنگناهای موجود    38
    14-2. هیات علمی    38
    15-2. قوانین و مقررات و آیین نامه ها    39
    16-2. حوزه های مرتبط با اعضای هیات علمی    39
    1-16-2. فعالیت های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی    39
    2-16-2. فعالیت های آموزشی    40
    3-16-2. فعالیت های پژوهشی و فناوری    40
    4-16-2 فعالیت های علمی و اجرایی    40
    5-16-2 شاخص های مالی    40
    17-2. پیشینه    41

    منابع و مراجع:    
    منابع فارسی :    
    منابع انگلیسی    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

      

برچسب ها: بررسی,زیر,ساخت,های,مورد,نیاز,جهت,یکپارچه,معماری,اطلاعات,با,سیستم,های,هوش,تجاری,

[ دوشنبه 22 مرداد 1397 ] [ 7:46 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


Lamborghini (film)

[ پنجشنبه 18 مرداد 1397 ] [ 19:02 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


کار می کنیم بزرگ ترین سایت فریلنسری

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

برچسب ها: کار,می,کنیم,بزرگ,ترین,سایت,فریلنسری,کار می کنیم ,کارمی کنیم ,کار میکنیم ,فریلنسر ,کسب درآمد ,کار در منزل,

[ سه شنبه 16 مرداد 1397 ] [ 23:20 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

    دید کلی :

    هدف از این پروژه بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت

    مقدمه
    هوش کسب و کار می تواند به شدت بر منافع سازمان تاثیرگذار بوده و در جهت دستیابی به اهداف توسعه و کاهش مشکلات نقش مهمی برعهده داشته باشد. داده کاوي بعنوان ابزار معمول شرکت هاي بازاریابی در جهت انجام تبلیغات و همچنین شناسایی مشتریان بالقوه و بانک ها در جهت مدیریت اعطاي اعتبارات مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر سازمان ها از داده کاوي بمنظور پیگیري رفتار مشتریان و همچنین وضعیت روندهاي تجاري استفاده می نمایند. یکی از جایگاه هاي کاربرد داده کاوي در سیستم هاي برنامه ریزي منابع سازمان، ماژول منابع انسانی است. فناوري هاي نرم افزاري مانند انباره هاي داده، مراکز عرضه داده ، داده کاوي و پردازش تحلیلی برخط ، امکان تحلیل روندهاي مورد نیاز سودده نمودن شرکت ها را فراهم می آورند . در موضوع مدیریت منابع انسانی، از این تحلیل ها میتوان براي ارزیابی وضعیت نیروي انسانی شرکت استفاده نمود. در بسیاري از شرکت ها ، 80 درصد فعالیت ها تنها توسط 20 درصد نیروي کار صورت می گیرد که می توان با استفاده از ابزارهاي هوش کسب و کار، این 20 درصد را شناسایی نموده و در تقویت آنها و کاهش هزینه بقیه بخش ها کوشید . [55] 

    از داده کاوي نیز می توان براي مدیریت رفتار سازمان نیرويهاي انسانی شرکت ها استفاده نمود، با بررسی اطلاعات کارکنان، میتوان برنامه هاي آموزشی و تامین نیروي انسانی را براساس نیازهاي سازمان و ویژگیهاي نیروي انسانی طراحی نمود.یک شرکت توریستی استرالیایی با توجه به اطلاعاتی که از سال 1992 در مورد مشتریان آژانس هاي توریستی خود جمع آوري نموده، با بکارگیري روش بازاریابی از راه دور، مشتریان علاقه مند را شناسایی نموده و با بکارگیري تعدادي از دانشجویان استرالیایی، با مشتریان تماس برقرار نموده و برنامه ها و محصولات جدید را به آنها معرفی می نماید. این موضوع موجب گردید فروش تورهاي این شرکت حدود 10درصد افزایش یابد [52].

    بخشبندي بازار از طریق دسته بندي مشتریان به گروه هاي سودمند و گروه هایی که می توانند براي شرکت داراي مزیت رقابتی باشند، صورت می پذیرد . از طریق داده کاوي اطلاعات مشتریان، می توان جامعه هاي متفاوتی از مشتریان را تشخیص و براساس آن بازاریابی نمود . تحلیل بخش بندي بازار با استفاده از ابزارها و با استفاده از داده هاي مراکز عرضه داده صورت می پذیرد ، در این تحلیل ها ، داده ها به صورت کلان واکشی شده ، و به صورت موضوعی تحلیل می گردند . از جمله شرکت هایی که در بازاریابی از راه دور خود، از این سیستم استفاده می نماید ، شرکت ام.سی.آي دارنده خطوط مسافربري هوایی می باشد.

    در مرور ادبيات سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان، مکانيزاسيون، يکپارچه سازي و استانداردسازي اطلاعات، سیستم ها و فرآيندهاي سازمان به عنوان قابليت هاي اصلي اين سیستم ها بيان شد، در کل مي توان راه هاي زير را در پشتيباني سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان از کل يک سازمان بيان نمود:

    اين سیستم ها سازمان را از طريق يکپارچه سازي جريان اطلاعات و در دسترس قرار دادن اين جريان در هر جاي سازمان پشتيباني ميکنند. اين سیستم ها، فرآيندها ، وظايف و کارکردهاي اصلي سازمان (مانند حسابداري، مالي و تدارکات) را يکپارچه مي کنند.
    اين سيستم ها به عنوان يک مخزن اصلي و مشترك داده در سازمان ايفاي نقش مي کنند. همچنين، مشخص مي سازند که سازمان مي بايست چگونه کسب و کار خود را براساس مدل مرجع تجربيات برتر هدايت نمايد . اين سیستم ها ، تعداد سیستم هاي اطلاعاتي جزيره اي را کاهش داده و جاي سیستم هاي قديمي را مي گيرند و در نهايت، مستقيماً کارکرد اصلي سازمان را انجام مي دهند و هسته کسب و کار را در يک سازمان به عهده مي گيرند. ولي آنچه در ادبيات کمتر به آن توجه شده همان دليل اصلي شکست توقع ، يعني نيازهاي مديريت از اين سیستم ها است. به خصوص با توجه به وظيفه خطير تصميم گيري مديريت، لازم موفقيت اين سیستم ها پاسخ به نيازهاي پشتيباني تصميم گيري مديريت در سطوح مختلف است. بررسي ارتباط ميان سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان و پشتيباني تصميم گيري مي تواند بينش جديدي را در زمينه اهدافي که طرح و معماري سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان مي بايست دنبال نمايند ، ايجاد کند. از ديدگاه ديگر مزايايي که سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان در زمينۀ پشتيباني تصميم گيري مديريت مي بايست داشته باشند، مشخص ميگردد.

    فهرست مطالب
    1-2 مقدمه :    1
    2-2. هوش سازمانی    1
    1-2-2. سیستم هوش تجاری به عنوان هسته تصمیم گیری    2
    2-2-2. كاربرد هوش كسب و كار در سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمانی    4
    3-2-2. نیازمندی های ارزیابی هوش تجاری در سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی    5
    3-2. ارزیابی عملکرد:    6
    1-3-2 سیر تحول ارزیابی عملکرد    7
    2-3-2. ارکان ارزیابی عملکرد چه چیزی باید مورد ارزیابی قرارگیرد؟    9
    3-3-2. ارزیابی چه زمانی صورت می پذیرد؟    10
    4-3-2. انواع ارزيابي    10
    5-3-2. رویکردهای ارزیابی عملکرد    12
    6-3-2. مراحل ارزیابی عملکرد    13
    7-3-2. مدلهای ارزیابی عملکرد    14
    8-3-2. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد    15
    9-3-2. نقش فناوری اطلاعات در ارزیابی عملکرد    16
    4-2. مدیریت منابع انسانی    17
    1-4-2. عملکردها مدیریت منابع انسانی    17
    2-4-2. تشریح مدل جامع ارزیابی عملکرد منابع انسانی    18
    3-4-2. الگوهای متداول ارزیابی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی    18
    4-4-2. جایگاه و نقش نظام ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه منابع انسانی سازمان    19
    5- 2.  اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سازمان    21
    6-2. مدیریت راهبردی – برنامه ریزی راهبردی    23
    7-2. مدل SWOT    26
    8-2. مراحل پیاده سازی مدل  BSC    27
    1-8-2.  تعیین اندازه سازمان    27
    2-8-2. تجزیه و تحلیل موقعیت سازمان    27
    3-8-2. تثبیت چشم انداز    28
    4-8-2. تعیین استراتژي هاي سازمان    28
    5-8-2. تعیین وجه هاي مناسب براي شرکت    28
    6-8-2. تدوین اهداف استراتژیک براي جنبه هاي تعیین شده    29
    9-2 کارت امتیاز متوازن    29
    10-2 . شاخص    30
    11-2. داشبورد    31
    1-11-2. داشبوردها، اندازه گیري عملکرد سازمانی و مدیریت    33
    2-11-2. اثرات پیاده سازی داشبورد بر سازمان    34
    12-2. برای ارزیابی برنامه توسعه دانشگاه  میتوان دو نقش در نظر گرفت    34
    1-12-2. ارزیابی  زمینه و محیط    34
    2-12-2. ارزیابی درون داد    35
    3-12-2. ارزیابی فرآیند    35
    4-12-2. ارزیابی برون داد    35
    5-12-2. مدیریت دانشگاهی    36
    13-2. عناصر اصلی تشکیل دهنده آموزش عالی و تنگناهای موجود    38
    14-2. هیات علمی    38
    15-2. قوانین و مقررات و آیین نامه ها    39
    16-2. حوزه های مرتبط با اعضای هیات علمی    39
    1-16-2. فعالیت های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی    39
    2-16-2. فعالیت های آموزشی    40
    3-16-2. فعالیت های پژوهشی و فناوری    40
    4-16-2 فعالیت های علمی و اجرایی    40
    5-16-2 شاخص های مالی    40
    17-2. پیشینه    41

    منابع و مراجع:    
    منابع فارسی :    
    منابع انگلیسی    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: بررسی,زیر,ساخت,های,مورد,نیاز,جهت,یکپارچه,معماری,اطلاعات,با,سیستم,های,هوش,تجاری,

[ دوشنبه 15 مرداد 1397 ] [ 23:09 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

    دید کلی :

    هدف از این پروژه بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت

    مقدمه
    هوش کسب و کار می تواند به شدت بر منافع سازمان تاثیرگذار بوده و در جهت دستیابی به اهداف توسعه و کاهش مشکلات نقش مهمی برعهده داشته باشد. داده کاوي بعنوان ابزار معمول شرکت هاي بازاریابی در جهت انجام تبلیغات و همچنین شناسایی مشتریان بالقوه و بانک ها در جهت مدیریت اعطاي اعتبارات مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر سازمان ها از داده کاوي بمنظور پیگیري رفتار مشتریان و همچنین وضعیت روندهاي تجاري استفاده می نمایند. یکی از جایگاه هاي کاربرد داده کاوي در سیستم هاي برنامه ریزي منابع سازمان، ماژول منابع انسانی است. فناوري هاي نرم افزاري مانند انباره هاي داده، مراکز عرضه داده ، داده کاوي و پردازش تحلیلی برخط ، امکان تحلیل روندهاي مورد نیاز سودده نمودن شرکت ها را فراهم می آورند . در موضوع مدیریت منابع انسانی، از این تحلیل ها میتوان براي ارزیابی وضعیت نیروي انسانی شرکت استفاده نمود. در بسیاري از شرکت ها ، 80 درصد فعالیت ها تنها توسط 20 درصد نیروي کار صورت می گیرد که می توان با استفاده از ابزارهاي هوش کسب و کار، این 20 درصد را شناسایی نموده و در تقویت آنها و کاهش هزینه بقیه بخش ها کوشید . [55] 

    از داده کاوي نیز می توان براي مدیریت رفتار سازمان نیرويهاي انسانی شرکت ها استفاده نمود، با بررسی اطلاعات کارکنان، میتوان برنامه هاي آموزشی و تامین نیروي انسانی را براساس نیازهاي سازمان و ویژگیهاي نیروي انسانی طراحی نمود.یک شرکت توریستی استرالیایی با توجه به اطلاعاتی که از سال 1992 در مورد مشتریان آژانس هاي توریستی خود جمع آوري نموده، با بکارگیري روش بازاریابی از راه دور، مشتریان علاقه مند را شناسایی نموده و با بکارگیري تعدادي از دانشجویان استرالیایی، با مشتریان تماس برقرار نموده و برنامه ها و محصولات جدید را به آنها معرفی می نماید. این موضوع موجب گردید فروش تورهاي این شرکت حدود 10درصد افزایش یابد [52].

    بخشبندي بازار از طریق دسته بندي مشتریان به گروه هاي سودمند و گروه هایی که می توانند براي شرکت داراي مزیت رقابتی باشند، صورت می پذیرد . از طریق داده کاوي اطلاعات مشتریان، می توان جامعه هاي متفاوتی از مشتریان را تشخیص و براساس آن بازاریابی نمود . تحلیل بخش بندي بازار با استفاده از ابزارها و با استفاده از داده هاي مراکز عرضه داده صورت می پذیرد ، در این تحلیل ها ، داده ها به صورت کلان واکشی شده ، و به صورت موضوعی تحلیل می گردند . از جمله شرکت هایی که در بازاریابی از راه دور خود، از این سیستم استفاده می نماید ، شرکت ام.سی.آي دارنده خطوط مسافربري هوایی می باشد.

    در مرور ادبيات سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان، مکانيزاسيون، يکپارچه سازي و استانداردسازي اطلاعات، سیستم ها و فرآيندهاي سازمان به عنوان قابليت هاي اصلي اين سیستم ها بيان شد، در کل مي توان راه هاي زير را در پشتيباني سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان از کل يک سازمان بيان نمود:

    اين سیستم ها سازمان را از طريق يکپارچه سازي جريان اطلاعات و در دسترس قرار دادن اين جريان در هر جاي سازمان پشتيباني ميکنند. اين سیستم ها، فرآيندها ، وظايف و کارکردهاي اصلي سازمان (مانند حسابداري، مالي و تدارکات) را يکپارچه مي کنند.
    اين سيستم ها به عنوان يک مخزن اصلي و مشترك داده در سازمان ايفاي نقش مي کنند. همچنين، مشخص مي سازند که سازمان مي بايست چگونه کسب و کار خود را براساس مدل مرجع تجربيات برتر هدايت نمايد . اين سیستم ها ، تعداد سیستم هاي اطلاعاتي جزيره اي را کاهش داده و جاي سیستم هاي قديمي را مي گيرند و در نهايت، مستقيماً کارکرد اصلي سازمان را انجام مي دهند و هسته کسب و کار را در يک سازمان به عهده مي گيرند. ولي آنچه در ادبيات کمتر به آن توجه شده همان دليل اصلي شکست توقع ، يعني نيازهاي مديريت از اين سیستم ها است. به خصوص با توجه به وظيفه خطير تصميم گيري مديريت، لازم موفقيت اين سیستم ها پاسخ به نيازهاي پشتيباني تصميم گيري مديريت در سطوح مختلف است. بررسي ارتباط ميان سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان و پشتيباني تصميم گيري مي تواند بينش جديدي را در زمينه اهدافي که طرح و معماري سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان مي بايست دنبال نمايند ، ايجاد کند. از ديدگاه ديگر مزايايي که سیستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان در زمينۀ پشتيباني تصميم گيري مديريت مي بايست داشته باشند، مشخص ميگردد.

    فهرست مطالب
    1-2 مقدمه :    1
    2-2. هوش سازمانی    1
    1-2-2. سیستم هوش تجاری به عنوان هسته تصمیم گیری    2
    2-2-2. كاربرد هوش كسب و كار در سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمانی    4
    3-2-2. نیازمندی های ارزیابی هوش تجاری در سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی    5
    3-2. ارزیابی عملکرد:    6
    1-3-2 سیر تحول ارزیابی عملکرد    7
    2-3-2. ارکان ارزیابی عملکرد چه چیزی باید مورد ارزیابی قرارگیرد؟    9
    3-3-2. ارزیابی چه زمانی صورت می پذیرد؟    10
    4-3-2. انواع ارزيابي    10
    5-3-2. رویکردهای ارزیابی عملکرد    12
    6-3-2. مراحل ارزیابی عملکرد    13
    7-3-2. مدلهای ارزیابی عملکرد    14
    8-3-2. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد    15
    9-3-2. نقش فناوری اطلاعات در ارزیابی عملکرد    16
    4-2. مدیریت منابع انسانی    17
    1-4-2. عملکردها مدیریت منابع انسانی    17
    2-4-2. تشریح مدل جامع ارزیابی عملکرد منابع انسانی    18
    3-4-2. الگوهای متداول ارزیابی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی    18
    4-4-2. جایگاه و نقش نظام ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه منابع انسانی سازمان    19
    5- 2.  اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سازمان    21
    6-2. مدیریت راهبردی – برنامه ریزی راهبردی    23
    7-2. مدل SWOT    26
    8-2. مراحل پیاده سازی مدل  BSC    27
    1-8-2.  تعیین اندازه سازمان    27
    2-8-2. تجزیه و تحلیل موقعیت سازمان    27
    3-8-2. تثبیت چشم انداز    28
    4-8-2. تعیین استراتژي هاي سازمان    28
    5-8-2. تعیین وجه هاي مناسب براي شرکت    28
    6-8-2. تدوین اهداف استراتژیک براي جنبه هاي تعیین شده    29
    9-2 کارت امتیاز متوازن    29
    10-2 . شاخص    30
    11-2. داشبورد    31
    1-11-2. داشبوردها، اندازه گیري عملکرد سازمانی و مدیریت    33
    2-11-2. اثرات پیاده سازی داشبورد بر سازمان    34
    12-2. برای ارزیابی برنامه توسعه دانشگاه  میتوان دو نقش در نظر گرفت    34
    1-12-2. ارزیابی  زمینه و محیط    34
    2-12-2. ارزیابی درون داد    35
    3-12-2. ارزیابی فرآیند    35
    4-12-2. ارزیابی برون داد    35
    5-12-2. مدیریت دانشگاهی    36
    13-2. عناصر اصلی تشکیل دهنده آموزش عالی و تنگناهای موجود    38
    14-2. هیات علمی    38
    15-2. قوانین و مقررات و آیین نامه ها    39
    16-2. حوزه های مرتبط با اعضای هیات علمی    39
    1-16-2. فعالیت های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی    39
    2-16-2. فعالیت های آموزشی    40
    3-16-2. فعالیت های پژوهشی و فناوری    40
    4-16-2 فعالیت های علمی و اجرایی    40
    5-16-2 شاخص های مالی    40
    17-2. پیشینه    41

    منابع و مراجع:    
    منابع فارسی :    
    منابع انگلیسی    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: بررسی,زیر,ساخت,های,مورد,نیاز,جهت,یکپارچه,معماری,اطلاعات,با,سیستم,های,هوش,تجاری,

[ يکشنبه 14 مرداد 1397 ] [ 9:16 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


مبانی نظری بررسی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی

مبانی نظری بررسی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی

  • مبانی نظری بررسی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته توسعه اقتصادی و برنامه ریزی

    چکیده
    تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی (نرخ ارز، تورم و…) بر فعالیت در بازارهای مالی قابل توجه است. متغیرهای کلان اقتصادی نشان دهنده رونق و موفقیت اقتصادی هستند و  در راستای آن مشخص کننده سرنوشت سرمایه گذاری‌ها خواهند بود. بررسی آثار این عوامل بر عملکرد شرکت‌ها جزو مهم‌ترین اقدامات در جهت موفقیت در این بازار است.ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده از مهم‌ترين معيارهاي اقتصادي ارزيابي عملکرد هستند. ارزش افزوده اقتصادي تفاوت بین بازگشت سرمایه و هزینه سرمایه گذاري را بر اساس ارزش دفتری و ارزش افزوده تعدیل شده تفاوت بین بازگشت سرمایه و هزینه سرمایه گذاري را بر اساس ارزش بازار را اندازه گیری می کنند.

    در این تحقیق هدف، بررسی تاثیر نرخ ارز و تورم بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی(ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده) در دوره زمانی 1380 تا 1390برای صنایع خودرو سازی، سیمان و دارو می باشد. داده های مورد نظر از نرم افزار ره آورد نوین و سایت بانک مرکزی بصورت سالیانه جمع آوری شدند. برای آزمون فرضیات تحقیق از روش پنل دیتا استفاده شده است. نتایج حاصل نشان می دهد که نرخ ارز و تورم بر ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده  تاثیر معناداری ندارند. از دلایل این عدم تاثیر می توان به آزاد نشدن قیمت محصولات بسیاری از صنایع و فاصله با قیمت واقعی ، سیاست های حمایتی داخلی از صنایعی مثل خودرو سازی، هزينه هاي تعمیر ونگهداري صنایع صادرات محور و اثرات دوگانه نرخ ارز و تورم بر بسیاری از شرکتها اشاره نمود.

    کلمات کلیدی:

    نرخ ارز

    نرخ تورم

    متغیرهای کلان اقتصادی

    ارزش افزوده اقتصادی

    ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده

    متغیرهای ارزیابی عملکرد اقتصادی

     روند نرخ ارز و تورم در ایران
    در ایران همچون سایر کشورهای عضو صندوق بین‌المللی پول ،تا زمانی که قرارداد برتون وودز معتبر بود (1973-1945میلادی مصادف با 1353-1325هجری شمسی ) نرخ مبادله داخلی دلار به ریال و از این رو نرخ مبادله اسناد خارجی ،تقریباً ثابت شده بود.به ترتیبی که نرخ مبادله ریال به دلار در سنوات 1963تا 1973 بین567/62 و 75/75ریال نوسان داشته است.پس از فروپاشی نظام برتون وودز و منسوخ شدن قابلیت تبدیل دلار به طلا در سال 1971در کشورهای صنعتی پیشرفته ،نظام ارز شناور غالب و افزایش نوسان‌های دلار در بازارهای جهانی موجب فزونی نوسان‌های ریال در مقابل دیگر اسعار مهم بین‌المللی گردید.

    برای جلوگیری از افزایش بیش از حد قیمت اسعار مهم اروپایی در مقابل ریال در بهمن 1353تا 1356 ،رابطه ثابت ریال و دلار ملغی شد و به جای آن نرخ برابری ریال به واحد SDR تثبیت گردید.ارزش هر SDR معادل 2425/82 ریال تعیین گردید .البته این نرخ در صورت لزوم قابل تغییر بود و اگر نوسانات در بیش از 5روز از5/3درصد (بعدا25/7درصد)بیشتر می‌شد،می‌توانست نرخ جدیدی اعلام گردد. از اواسط آذرماه سال 1356تا اول خرداد 1359 مجدداً ریال به دلار آمریکا ثابت گردید .نرخ خرید هر دلار 35/70ریال و فروش هر واحد 600/70ریال تعیین شد.برای محاسبه نرخ برابری روزانه سایر ارزها به ریال از نرخ برابری ساعت یازده بازار لندن آن ارزها با دلار آمریکا استفاده می‌شد.

    از سال 1359 تا 1371 مجدداً رابطه ریال به دلار آمریکا قطع و ریال به  SDRتثبیت و نرخ متوسط هر  SDRبرابر30/92ریال تعیین گردید.این تغییرات موجب تغییر نرخ رسمی ارز نگردید و نرخ ارز رسمی پس از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی ثابت ماند.در عمل نرخ رسمی دلار در ایران بین سال‌های 1340تا 1372 بین 57تا75 ریال نوسان داشته است.در ساله‌ای فوق علاوه بر نرخ رسمی ارز ،نرخ‌های برابری دیگری مثل نرخ ترجیحی (غیر تعادلی)،نرخ خدماتی و نرخ رقابتی در سیستم بانکی رایج بود.اما از ابتدای سال 1381 نرخ‌های چندگانه ارز به نرخ واحد تبدیل شد و از این پس نرخ ارز مرجع در بازار بین بانکی تعیین می‌گردد(علیجانی،1390).
     نظام ارزی در ایران تا سال 1381 چند نرخی بود اما در سال مذکور به نظام یکسان سازی نرخ ارز تبدیل شد و این کار منجر به افزایش یکباره قیمت آن شد. بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را در سال 83 افزایش داد و از سال 84 تا کنون قیمت دلار به هیچ وجه از 900 تومان کمتر نشده است و در عین حال از سال 82 به بعد تفاوت بین نرخ دلار  در بازار رسمی و غیر رسمی کاهش یافت.

    براي توضیح تورم و علت شروع یا تداوم تورم، نظریه‌ها و دلایل مختلف و متعددي مطرح شده است که تا حدي نیز بیانگر دیدگاه‌های متفاوت اقتصاددانان است. نظریه‌ی پولی تورم  که از حدود دو قرن پیش تحت عنوان نظریه‌ی مقداري پول  مطرح بوده است، تنها علت تورم را تغییرات حجم پول ذکر می‌کند. بنابراین، هرگاه حجم پول در گردش، بیش از مقدار تولید افزایش یابد، باعث افزایش عمومی قیمت‌ها می‌شود. بعد از نظریه‌ی مقداري پول، پر سابقه ترین نظریه‌ی تورم، نظریه تورم ناشی از فشار تقاضا یا کشائی تقاضا  است. این نظریه که با نام کینز   پیوند خورده است، تورم را زاییده‌ی فزونی تقاضا بر عرضه‌ی کالاها و خدمات تولید شده در قیمت‌های جاري در شرایط اشتغال کامل می‌داند.

    نظریه‌ی تورم ناشی از فشار هزینه  (فشار دستمزد(که یکی دیگر از نظریه‌های تورم کینزي است، علت افزایش قیمت‌ها و ایجاد تورم را در افزایش پی در پی هزینه‌های تولید بر اثر در خواست افزایش دستمزد می‌داند. نظریه‌ی تورم ناشی از فشار هزینه( فشار قیمت مواد اولیه) علت افزایش قیمت‌ها را افزایش قیمت مواد اولیه با کاهش عرضه‌ی کل می‌داند. نظریه‌ی تورم ساختاري ، تورم را به دلیل وضعیت مربوط به ساختار اقتصادي، سیاسی، حکومتی، فرهنگی و مواردي از این دست می‌داند. که در توضیح آن به عواملی از قبیل کمبود زیر بناها و زیر ساخت های اقتصادي، گسترده بودن بخش دولتی، وجود قوانین و مقررات باز دارنده‌ی فعالیت‌های تولیدي بخش خصوصی، کسري بودجه و در حال گسترش دولت، گستردگی نامتناسب بخش خدمات با نیاز اشاره می‌نماید.

    نظریه تورم رکودی یا رکود تورمی  بیانگر انتقال منحنی عرضه کل به سمت چپ و افزایش هم‌زمان قیمت‌ها و کاهش تولید می‌باشد. به عبارت دیگر تورم و رکود اقتصادی هم‌زمان به وجود می‌آید به چنین وضعیتی ، وضعیت تورم رکودی اطلاق می‌شود. تورم ناشی از فشار هزینه ، منجر به تورم رکوردی می‌شود . افزایش تقاضا هرچند تورم ایجاد می‌کند ولی در صورتی که منحنی عرضه کل صعودی باشد ، به افزایش تولید نیز منجر می‌شود، ولی کاهش عرضه به تورم و کاهش تولید منجر می‌شود.(نظری،1385، ص. 284).

    فهرست مطالب
     

    فصل دوم
    مقدمه………………………….    14
    1.2 نرخ ارز…………………    15
    1.1.2 مفهوم نرخ ارز    16
    2.1.2  رژیم‌های تعیین نرخ ارز یا انواع نظام‌های ارزی    18
    2.2 مقایسه نظام‌های نرخ ثابت ارز و نرخ شناور ارز    24
    1.3.2 مزاياي سيستم  چند نرخي ارز    25
    2.3.2 معايب سيستم چند نرخي ارز    26
    4.2 روند نرخ ارز در ایران    27
    5.2 تورم و اهمیت آن……    30
    1.5.2 نظریات اقتصادی در خصوص منشاء ایجاد تورم    31
    2.5.2 بررسی  روند تورم    32
    6.2 انواع  معیارهای ارزیابی عملکرد    35
    1.6.2مدل‌های حسابداری(مالی) ارزیابی عملکرد    35
    2.6.2 معیارهای اقتصادی ارزیابی عملکرد    37
    7.2  ارزش افزوده اقتصادی و نرخ تورم و نرخ ارز    46
    8.2  پیشینه تحقیق………..    49
    1.8.2  پیشینه داخلی    49
    2.8.2 پیشینه خارجی    55

    منابع…………………………..    

    فهرست جدول و شکل

    جدول(2-2): نرخ تورم از سال 1380 تا 1391    33
    نمودار(2-2):نرخ تورم از سال 1380 تا 1391    34
     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: مبانی,نظری بررسی,تاثیر,متغیرهای,کلان,اقتصادی,بر,معیارهای,ارزیابی,عملکرد,اقتصادی,

[ جمعه 12 مرداد 1397 ] [ 17:45 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

  • جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

    جایزه «فیلدز» باز هم به یک ریاضیدان ایرانی تعلق گرفت. یک کرد ایرانی برنده جایزه فیلدز شد.پس از مریم میرزاخانی فقید یک ریاضیدان ایرانی دیگربرنده جایزه فیلدزشد.این جایزه در واقع یک مدال (یا سکه) به همراه ۱۵٬۰۰۰ دلار کانادا است. سکه از طلا ساخته شده روی آن تصویر نیم‌رخ ارشمیدس حکاکی شده‌است. نکتهٔ مهم دربارهٔ این جایزه این است که این جایزه تنها به افراد زیر چهل سالی اعطا می‌شود که کشف مهمی در ریاضیات کرده باشند. 

    کوچربیرکار ریاضیدان ایرانی‌تبار متولدمریوان کردستان موفق شدبه عنوان دومین ایرانی مهمترین جایزه جهان درحوزه ریاضیات را از آن خودکند

    جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

    به گزارش ایران ناز یک فرد ایرانی تبار بار دیگر بزرگترین جایزه ریاضی جهان را دریافت کرد.کوچر بیرکار، یک کرد ایرانی که تبعه بریتانیا است و در دانشگاه کمبریج تدریس می کند مفتخر به دریافت جایزه بسیار معتبر «فیلدز» شد که از آن به عنوان نوبل ریاضی نام برده می شود.

    آقای بیرکار روز چهارشنبه دهم مرداد ماه این جایزه را به همراه چهار برگزیده دیگر در جریان کنگره بین المللی ریاضیات در شهر ریودوژانیرو برزیل دریافت کرد.

    پیتر شولتز، ریاضیدان ۳۰ ساله آلمانی، آلسیو فیگالی، ریاضیدان ۳۴ ساله از کشور ایتالیا که در مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه نیز عضویت دارد به همراه اکشای ونکاتش دانشمند ۳۴ ساله هندی که در دانشگاه استنفورد تدریس می کند از دیگر برندگان جایزه فیلدز امسال بودند.

    کوچر بیرکار سال ۱۹۷۸ در مریوان از شهرهای استان کردستان ایران به دنیا آمد. او از سال ۲۰۰۰ به عنوان پناهنده در بریتانیا زندگی می کند.

    مریم میرزاخانی، ریاضیدان جوان ایرانی که به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت نخستین زنی بود که در سال ۲۰۱۴ موفق به دریافت این جایزه شد.

    جایزه فیلدز از سال ۱۹۳۶ تاکنون هر چهار سال یکبار به چهار ریاضیدان برتر کمتر از ۴۰ سال جهان اعطا می شود. در میان ۵۵ برگزیده کلی این جایزه نام ۱۳ آمریکایی و ۱۲ فرانسوی به چشم می خورد.

    پیشنهاد اعطای این جایزه نخستین بار در سال ۱۹۲۳ توسط جان چارلز فیلدز، ریاضیدان شهیر کانادایی مطرح شد.

    برگزیدگان جایزه فیلدز هر کدام یک مدال و جایزه نقدی به ارزش پانزده هزار دلار کانادا دریافت می کنند

    جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

 

برچسب ها: جوان,کرد,ایرانی,برنده,نوبل,ریاضی,شد,(عکس),

[ جمعه 12 مرداد 1397 ] [ 12:52 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


پاورپوینت اجرای پی در 34 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت اجرای پی در 34 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: پاورپوینت,اجرای,پی,در,34,اسلاید,کاربردی,و,آموزشی,و,کاملا,قابل,ویرایش,همراه,با,شکل,و,تصاویر,

[ پنجشنبه 11 مرداد 1397 ] [ 15:54 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد